Get Adobe Flash player

Værebrohøj

  • Værebrohøj
  • Bestyrelsen
  • Downloads
  • Kontakt
  • Om foreningen
  • Ejendomsmægler
« Ændring af bestyrelsen
Ordinær generalforsamling 2012 »

Husk indbetaling af kontingent

februar 7th, 2012

Fristen for indbetaling af kontingent for 2012 var 31. januar. Der er mange der har betalt, men desværre også en del der mangler! Der vil blive sendt rykkere ud i løbet af februar/marts måned.

RSS Seneste nyt
  • Danmarksmester sætter ’det perfekte punktum’ for et år i Dannebrogstrøjen
  • PFAS-forurening i Odsherred Kommune er større end først antaget
  • Kronprins Christian udnævnes til sekondløjtnant: Første skridt i sin militære uddannelse
  • Ny udvikling i skandalesag om Odsherred Forsyning
  • Ny lægeklinik skal få flere læger til Nykøbing Falster. Et rigtigt spændende tiltag, siger sundhedsanalytiker
  • Landmand tester dræbermaskine, som kun ukrudt skal frygte
  • Region vedtager omdiskuteret råstofplan: Charlotte frygter, det vil være enden på freden i hendes have
  • Grøn strøm til København koster Jens Erik og Karin huset i Tappernøje
  • Ko-skønhedssalonen gør køerne smukke til årets Roskilde Dyrskue
  • Snævert flertal i byråd søger dispensation til datacenter

Grundejerforeningen Værebrohøj

Designed by Michael Bech.